Preskoči na sadržaj

Praćenje provedbe ugovora

Praćenje provedbe ugovora trebalo bi osigurati da:

  • korisnik/naručitelj dobije ono što je zatražio i što mu je uistinu potrebno
  • se ugovor provodi u skladu s uvjetima ugovora.

Praćenje provedbe ugovora podrazumijeva niz administrativnih postupaka i obuhvaća pitanja kao što su:

  • provjera računa
  • praćenje napretka izvršenja ugovora
  • praćenje ugovaratelja u svrhu provjere izvršava li ugovor u skladu s uvjetima ugovora
  • prihvaćanje rezultata
  • primjena kazni u slučaju kašnjenja
  • osiguravanje učinkovite komunikacije između uključenih strana
  • upravljanje rizicima vezanim za proračun, opseg ili uvjete izvršenja ugovora
  • upravljanje sporovima
  • osiguravanje usklađenosti s uvjetima plaćanja
  • provjera ispravnosti i trajanja garancija (ako je primjenjivo)
  • itd.

Korisniku/naručitelju se posebno preporučuje da imenuje odgovornog zaposlenika ili tim za praćenje provedbe ugovora.

Primjer provedbe ugovora

Ključne stavke za provjeru kod ugovora o nabavi robe:

  • rok isporuke
  • usklađenost proizvoda s kvalitativnim i kvantitativnim zahtjevima iz ugovora

Ključne stavke za provjeru kod ugovora o nabavi usluga:

  • pravovremeno izvršenje ugovora
  • kvaliteta rezultata (npr. cjelovitost, praktičnost, pristupačnost, pouzdanost, funkcionalnost, usklađenost s pravnim propisima, itd.)
  • usklađenost sa zahtjevima iz ugovora

Ključne stavke za provjeru kod ugovora o nabavi radova:

  • pravovremeno izvršenje ugovora
  • kvaliteta materijala na temelju tehničkih specifikacija izvedbenog projekta
  • usklađenost radova s izvedbenim projektom

Povratak na vrh