Preskoči na sadržaj

Priprema i provedba ugovora

Korisnik/naručitelj po završetku postupka nadmetanja treba pripremiti ugovor o nabavi i sklopiti ga s odabranim ponuditeljem. Ugovor o nabavi se sklapa na temelju uvjeta iz dokumentacije za nadmetanje i odabrane ponude. Ugovor proizlazi iz uvjeta nadmetanja i podataka u odabranoj ponudi te se njegovim sklapanjem ne smiju mijenjati uvjeti nadmetanja ili ishod postupka.

Kada su u dokumentaciji za nadmetanje objavljeni uvjeti ugovora odnosno nacrt ugovora, u ugovor je moguće unijeti samo podatke iz odabrane ponude.

Korisnik/naručitelj po potpisu ugovora upravlja ugovorom kojeg je sklopio s ponuditeljem/ugovarateljem te prati njegovo izvršenje tijekom razdoblja provedbe.

Proces upravljanja ugovorom u pravilu obuhvaća 4 ključna elementa:

Izgradnja odnosa Praćenje provedbe ugovora Izmjene ugovora Završetak ugovora

Povratak na vrh