Preskoči na sadržaj
Naslovnica » O SAFU » Pretpristupni fondovi » Arhiva nadmetanja i poziva

IPA komponenta I

Nabava IT opreme i LAN infrastrukture za odabrane prekršajne sudove (faza 2)

Status: Otkazan
Referenca: EuropeAid/133693/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Svrha projekta je nabava poslužitelja, nabava osnovne IT opreme (uključujući stolna računala i pisače) te izgradnja LAN mreže na odabranim prekršajnim sudovima (uključujući nabavu i instalaciju mrežnih kućišta, prespojnih ploča, mrežnih kablova, ostalih kablova i kanalica, telekomunikacijskih utičnica i prekidača).
Dokumenti

Nabava opreme za granične inspekcijske postaje Metković, Karasovići i Luka Ploče

Status: Otkazan
Referenca: EuropeAid/133154/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Svrha projekta kojeg je ovaj ugovor dio jest, daljnje jačanje kapaciteta veterinarske i fitosanitarne granične inspekcije na način da se osigura da su sve relevantne granične inspekcijske postaje (BIP-ovi) izgrađene u skladu sa standardima EU. Svrha ovog ugovora je nabava opreme, isporuka i postavljanje (spajanje) opreme za novoizgrađenu veterinarsku i fitosanitarnu postaju na graničnim prijelazima Metković i Karasovići i u luci Ploče.
Dokumenti

Nabava opreme za granične inspekcijske postaje Stara Gradiška, Metković, Karasovići i Luka Ploče

Status: Otkazan
Referenca: EuropeAid/131820/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Svrha projekta kojeg je ovaj ugovor dio jest, daljnje jačanje kapaciteta veterinarske i fitosanitarne granične inspekcije na način da se osigura da su sve relevantne granične inspekcijske postaje (BIP-ovi) izgrađene u skladu sa standardima EU. Svrha ovog ugovora je nabava opreme, isporuka i postavljanje (spajanje) opreme za novoizgrađenu veterinarsku i fitosanitarnu postaju na graničnim prijelazima Stara Gradiška, Metković i Karasovići i u luci Ploče.
Dokumenti

Uspostava informatičkog sustava za ovrhu

Status: Otkazan
Referenca: EuropeAid/131559/D/SER/HR
Tip natječaja: Usluge
Više informacija: Svrha ugovora je izrada funkcionalnosti IT sustava za provedbu ovrhe. U sklopu ovog ugovora odredit će se IT povezivost institucija koje čine dio novog ovršnog sustava te će se pripremiti odgovarajuće preporuke. Konzultant je obvezan izvršiti komparativni pregled IT sustava za provedbu ovrhe zemalja članica EU, dati preporuke i izraditi dizajn IT sučelja za institucije, pripremiti tehničke i funkcionalne specifikacije specifičnog softwarskog rješenja za podršku poslovnim procesima ovrhovoditelja i razmjenu podataka.
Dokumenti
Povratak na vrh