Naslovnica » O SAFU » Pretpristupni fondovi » Arhiva nadmetanja i poziva

IPA komponenta I

Nacionalni informacijski sustav za upravljanje državnom granicom - faza III

Status: Zatvoren od 25.01.2010.
Referenca: EuropeAid/127469/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Svrha ovog ugovora je nabava „cjelovitog rješenja“ (što uključuje hardver i softver, instalaciju i integraciju, testiranje i trening) za nacionalni informacijski sustav za upravljanje državnom granicom, koje će biti u potpunosti funkcionalno s opremom isporučenom u fazi I i fazi II ovoga projekta. Realizacija uključuje refaktoriziranje, remodularizaciju, obnavljanje dizajna i daljnje reinžinjerske tehnike za modernizaciju trenutne implementacije „NBMIS-a“. U realizaciju je uključena nadogradnja i proširenje funkcionalnosti postojeće „NBMIS“ aplikacije kao i razvoj mobilne „NBMIS“ aplikacije prema „Functional User's Needs Description“.
Dokumenti

Jačanje suradnje između agencija koje se bave borbom protiv korupcije u RH

Status: Zatvoren od 12.05.2009.
Referenca: EuropeAid/127409/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Oprema iz lot-a 1 (serverska oprema za centraliziranu bazu podataka) koristiti će se za uspostavljanje hardverskog okruženja za središnju bazu podataka, uspostavljenu u svrhu provođenja protukorupcijske politike. Informatičku i multimedijsku opremu iz lota 2 (računala, štampače, skenere, LCD TV-e, DVD snimače) koristiti će zaposlenici Sektora za suzbijanje korupcije, koji će pratiti i koordinirati primjenu protukorupcijske politike na dnevnoj bazi. Nabava softvera za upravljanje bazom podataka, potreban za svakodnevni rad s središnjom bazom podataka, nabaviti će se lot-om 3.
Dokumenti

Pojačanje administrativnih kapaciteta institucija koje se bave problemima vezanih za rad i sigurnosti na radu

Status: Zatvoren od 29.07.2010. do 01.10.2010.
Referenca: EuropeAid/127359/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Cilj ovog projekta je nabava opreme putem tri Lota. Oprema u Lotu 1 bit će korištena za osiguranje učinkovitosti informatičke radne okoline i olakšanje komunikacije na terenu. Medicinska oprema u Lotu 2 osigurati će kvalitetu medicinskih ispitivanja, dok će se putem Lota 3 nabaviti vozila u svrhu osiguranja mobilnosti inspektora. Tehnička oprema u Lotu 4 će osigurati valjani rad Hrvatskog zavoda za zaštitu zdravlja i sigurnosti na radu u smislu prevencije rizika na radu: zaštita sigurnosti i zdravlja radnika, te sprečavanje nesreća i bolesti na radu.
Dokumenti

Nabava opreme za odjele za borbu protiv krijumčarenja robe

Status: Zatvoren od 19.07.2010.
Referenca: EuropeAid/127279/D/SUP/HR
Tip natječaja: Nabava roba
Više informacija: Cilj ovog projekta je nabava opreme za pojačanje operativnih kapaciteta Carinske uprave RH za obavljanje kontrole i nadzora cijelog područja državne granice RH u svrhu sprečavanja kršenja carinskih i poreznih propisa i poboljšanje instraživanja i procesuiranja aktivnosti krijumčarenja robe i drugih oblika organiziranog kriminala.
Dokumenti
Povratak na vrh